BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
 
 
       Iata ce spune Todd Howard despre Oblivion:

       Ei bine, noi am inceput sa lucram la Oblivion imediat dupa ce am terminat Morrowind, echipa noastra impartindu-se in doua: una lucrand la tehnologia pentru Oblivion iar cealalta lucrand la expansion pack-uri pentru Morowind. Grupul Oblivion a fost compus din programatori si grupul ce se ocupa cu expansion pack-urile. Dar totusi am ramas marea echipa de la Bethesda. Am fost de asemenea norocosi pentru ca am putut adauga noi talente din momentul in care "renumele" nostru de producator a crescut serios. Dupa ce am terminat expansion pack-urile pentru Morrowind(Tribunal si Bloodmoon) intreaga echipa s-a concentrat asupra lui Oblivion.
       Primul lucru pe care il facem cand incepem un joc ca acesta ne intrebam: "Ce le-a placut fanilor despre ultimul joc? Ce vor sa imbunatatim?" In decursul anilor am primit sute de scrisori de la voi pentru care nu va putem multumi destul. Da, le-am citit pe toate. Forumurile noastre sunt o sursa fara de sfarsit de inspiratie pentru noi. De la Arena la Daggerfal,l iar apoi Morrowind am avut ce mai buni fani la care puteam spera. Sunt destepti, la curent si foarte entuziasti. Tineti-o tot asa. Dar a existat o parte cheie a acestui plan care a ghidat The Elder Scrols de fiecare data cand scoatem cate un nou joc si aceea e reinventatia. Vedeti voi, desi fiecare joc a fost o continuare a celui vechi, scopul nostru este ca de fiecare data sa facem un joc care sa fie unic in felul lui, sa aiba propria lui identitate.
       Pana si numele lor face jocurile unice, si nu numarul seriei lor. Cum reusim sa facem RPG-ul pentru urmatoarea generatie? Nu doar din punct de vedere al tehnologie,i ci si din punct de vedere al gameplay-ului. Ne intoarcem la tema principala a seriei si ne gandim cum am putea sa facem acea tema sa prinda viata pentru un alt joc. Daca pur si simplu am fi reluat Arena, nu ar mai fi fost Daggerfall, iar daca am fi reluat Daggerfall nu ar mai fi fost Morrowind. Pentru a produce unl joc bun de fiecare data trebuie sa il realizam tinand cont de generatia urmatoare de hardware si gameplay. Asa ca ne intoarcem la Arena si vedem ce a fost bun atunci, la Daggerfall si Morrowind.


       Premii primite de The Elder Scrolls IV: Oblivion la doar cateva zile de la lansare:
       Morrowind Codex
       In anul 427 al celei de-a III-a era, cu autoritatea imperiala slabita de probleme de succesiune la tron, deja zdruncinata Administratie Imperiala a provinciei Morrowind era amenintata de revenirea unui blestem stravechi din adancurile vulcanului gigantic Red Mountain (Muntele Rosu), cunoscut si ca "Dagoth Ur". Un curier imperial insemnat de stele, nascut intr-o zi anume din parinti nestiuti, a venit in Morrowind ca strain si a ajuns sa devina una din cele mai puternice legende ale acelei natiuni.
















       "De familie umila, a intrat in serviciul Imparatului in rangul inferior de curier. Trimis in Balmora in vremurile de restriste ale celei de-a III-a era, a ajuns in Morrowind, nestiutor de rolul ce avea sa-l joace in istoria acelei natiuni."
       Dupa THE RIDDLE OF THE INCARNATE, IMPARTIALLY CONSIDERED de Hercunian Baeboris.